Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.
Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.
Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.
Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.
Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.
Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!
Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal, Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .
miercuri, 25 februarie 2009
Cum a condus Basescu Parcul National Retezat pe ultimul drum
Se fac sapte ani de la semnarea certificatului de deces al Retezatului
Ca sa nu ne facem iluzii, trebuie sa spunem de la bun inceput ca acum asistam la unul dintre parastasele Parcului National Retezat. De ingropat, Basescu s-a apucat prin ’99, cind (ca ministru al Transporturilor ce era atunci) a decis ca un drum forestier care leaga Valea Jiului de Baile Herculane sa devina DN. Pe hirtie, printr-o hotarire de guvern. Printre pretextele de care avea nevoie Basescu pentru ca un drum de pietris din Retezat sa se transforme in banda de asfalt au fost viiturile din ’99. Care, in opinia lui Basescu, impiedicau animalele din Retezat (unde sint Parcurile Nationale Retezat si Domogled) sa mai iasa la promenada pe strasse sau chiar sa conduca bete dupa cite un chef monstru cu ursul luminii din padure. Pe HG-ul invocat au semnat, deci, Basescu, Remes (Finante), Romica Tomescu (Mediu) si ghiulangiul cu unghiuta Radu Vasile (premier). A, printre altele, cica mai erau niste motive ca DN 66A sa existe: locuitorii din Valea Jiului nu aveau un drum direct catre Baile Herculane (catre baile de singe de la mineriadele bucurestene se vede ca au avut drumuri, ba unele inlesnite chiar de Basescu). Haideti, domnu’ presedinte, e un motiv de toata jena: pai, mai degraba aveau nevoie sa mearga la Herculane aia care s-au ales cu reumatism
de la bitele minerilor, nu aia care au minuit bitele.
Base nu a vazut padurea din cauza uscaturilor legislative
La ingroparea de vii a Retezatului si Domogledului au contribuit si legile din ’99. Mai exact, lipsa lor. Ne referim la faptul ca, pe atunci, nu exista nici legea ariilor protejate, deci nici obligativitatea ca un constructor de drumuri sa presteze studii de impact asupra mediului pentru o astfel de lucrare cum e DN 66A. Nu. A fost, asadar, suficienta o autorizatie de construire acordata de Primaria Uricani, o localitate din zona. Asadar, cu certificatul de deces semnat de un primar de tara, Base a impins parcurile din Retezat spre groapa. Pina in 2002, ultimul drum a fost parcurs pe primul lui tronson, pina la iesirea din judetul Hunedoara. De lucrare s-a ocupat, ca beneficiar, DRDP (Directia Regionala de Drumuri si Poduri) Timisoara, iar constructorul a fost CCCF (o companie
foarte draga PD-ului, chiar si acum). Pentru ca moartea padurilor sa nu fie foarte trista, Baselu a decretat ca e o mare bucurie acest drum, care ii va umple pe localnici de bani din turism, va transforma zona intr-un important nod rutier si, in general, sa circulati bine, ha, ha, ha, ha, ha!
Garda moare de grija Parcului, dar nu se preda decit la amenzi
Din 2002 pina in 2005, insa, DN 66A a zacut la marginea Parcului (sau, ma rog, Parcul a zacut la marginea drumului, cum va convine mai mult), din lipsa de finantare. Dupa preluarea mandatului de catre marinar, Ministerul Transporturilor si-a adus aminte ca e portofoliu al PD. Prin urmare, CNADNR (Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din România), societate in subordinea Transporturilor, a somat DRDP Timisoara sa reia lucrul la DN 66A. Cu urmatorul text
: „Avind in vedere faptul ca exista conditii de continuare a lucrarilor la obiectivul Drum DN 66A, Cimpul lui Neag, sector II km 37+440-47+600, va solicitam sa reluati de urgenta executia lucrarilor pe acest tronson“. Astfel, oamenii s-au pus pe treaba. Nu a contat ca, de data
asta, legile se schimbasera, iar lucrarea avea nevoie de acord de mediu, de studiu de evaluare a impactului asupra mediului, de Plan de Urbanism Zonal. Cum DRDP Timisoara nu avea toate astea, in 2006, Garda Nationala de Mediu (GNM) se revolta pe nesimtirea beneficiarului si a constructorului cu o amenda de 120.000 RON. Pe chestia asta, Prefectura judetului Hunedoara cere sistarea lucrarilor, in decembrie 2006. Cererea a ramas doar pe hirtie, reparatiile si modernizarile la DN 66A continuind la fel de voios.
Sulfina a aratat a cui e vina
Primul semn ca mortul ar putea fi putin resuscitat l-a dat, nu o sa va vina sa credeti, chiar sefa femeilor PD-iste, Sulfina Barbu. Permiteti-ne sa citam putin din adresa pe care Sulfina, ca ministresa a Mediului, i-a trimis-o altui pedist, Berceanu (ministru al Transporturilor), in martie 2007. Deci: „In lipsa unor studii de evaluare a impactului, care sa evidentieze in primul rind impactul asupra biodiversitatii si solutiile pentru reducerea acestuia, si fara refacerea Planului de Urbanism Zonal, este imposibila emiterea acordului de mediu. In cazul in care se doreste continuarea acestor lucrari, va rugam sa intreprindeti masurile necesare deblocarii situatiei“. Doamne, Dumnezeule, pai, unde o sa ajungem asa?! Deci, Garda de Mediu, condusa pe atunci de un pedist (Silvian Ionescu), amenda DRDP, iar Mediul, condus de o pedista (Sulfina), ii cerea socoteala lui Berceanu. Ptiu, ptiu, ptiu, s-a dus dracu’ si monolitul PD. Ei, as! De fapt, Berceanu nu a facut nimic cu nota Sulfinei, asa ca beneficiarul a dat in continuare cu tirnacopul si basculantele, ajungind la numai un kilometru de zona protejata a Parcului Retezat. Abia semnalul dat de Greenpeace si iesirea PD de la guvernare au dus la sistarea lucrarilor, prin decizia Garzii de Mediu din 7 iunie 2007.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu